هدیه

تا خدا بنده نوازست به خلقش چه نیازست؛ تقدیم به دوست عزیزم😊

هدیه

تا خدا بنده نوازست به خلقش چه نیازست؛ تقدیم به دوست عزیزم😊

احساسات

سه شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۸، ۰۸:۳۹ ق.ظ

یک مطلبی دیروز خواندم از احساسات یک شخص آشنا، عجیب بود چند بار خواندم اول حوصله ام را سر برد و رد شدم ولی چند ساعت بعد به سختی گشتم تا پیداش کردم: خدا می گوید که من با صابرانم طاقتم لبریز می شود گاهی. در عین شیرینی صد برابر یک مصیبت دردناک است . به اختیار می توانم تمامش کنم اما صبر می کنم. عاقلان من را دیوانه می پندارند و من آن ها را مبتلای ناعلاج به درمان می خوانم. غرور و همه چیزم را داده ام که یک چیز خالص مقدس بدست آورم .اگر به بیراهه روم چه؟ همین یک چیز را هم از دست می دهم . گاهی کافر می شوم و گاهی لبریز از امید . یعنی باید لبریز از امید باشم.  صبر کرده ام مدتی ولی حتما تاخیر حکمتی دارد . دستم را روی قلبم می گذارم و در حیرت می مانم که برای چه و برای که می تپد. لحظات و روز و ماهم به مانند لحظات و روز عالم نمی ماند و فرق می کند . دیر میگذرد ولی میگذرد اما جدیدا چیزهای زیادی از خدا می خواهم و ریا نباشد دستم رو به آسمان بی اختیار بالا می رود و با بغض شیرین التماس می کنم و سبک می شوم. اتفاقا حالم از این بهتر نمی شود اما امیدوارم ختم به خیر شود و نتیجه کارم را ببینم. فکر می کردم که در این مدت راز و نیازم بدی هایم را برده و آدمتر شده ام ولی دیروز در جریان و امور زندگیم ثابت شد که بخواطر یک چیز کوچک همچنان طمع کار و پر غرورم و بد تر اینکه چون تسلط و تمرکزم را از دست داده ام حق و حقوق دیگران را به راحتی آب خوردن ناخواسته ضایع می کنم و از خودم بدم آید اما امیدوارم که اینطوری نمی ماند از خدا می خواهم انشاالله زنده باشم و به چیزی که می خواهم برسم و غرق در خوبی ها شوم. اینها بزرگترین راز های زندگیم است از درد بلاتکلیفی و بی برنامگی راز افشا می کنم که چه شود؟ که خود را رسوا تر کنم؟ ای مخاطب غمگین نشو که تاکنون حالم بهتر از این نبوده ؛ دوستتان دارم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۳۰
هدیه --

احساسات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی